maandag 5 december 2016

Sinterklaas


Hallo allemaal,

Zaterdag heb ik het Sinterklaasfeest gevierd met mijn gezin. 
We doen dit meestal tijdens het gourmetten, heel gezellig!
Ik had het lootje van Richelle getrokken en één van haar wensen was kalligrafiestiften, zodat ze lekker kan oefenen.
Maar om alleen een paar stiften te geven is zo kaal, dus heb ik er iets bij verzonnen.
Ik had nog een doosje in de kast liggen en heb dit beplakt met scrappapier en kalligrafiepapier.


Ik heb een boekje gemaakt met allemaal voorbeelden van lettertypes.
Een paar maanden terug heb ik een inbindapparaat gekocht bij de kringloop.
Hij zag er goed uit, maar het stansen van de gaatjes gaat een beetje lastig. Er kan maar één papier tegelijk in! Nu hoefde ik niet zoveel papieren, maar was toch wel even bezig.
Het ringbandje zat er gelukkig snel in.
De tekst op de voorkant heb ik in Gotische letters geschreven.
En de inktvlekken heb ik gemaakt met een stempeltje van MD om het iets speelser te maken.

groetjes
Aukje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten